Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8256
Назва: Особливості дослідження кон'юнктури товарного ринку
Автори: Максименко, Діана Вікторівна
Кручак, Л. В.
Ключові слова: ринок
кон’юнктура
прогнози
конкурентоспроможність
методи аналізу
Дата публікації: 2021
Видавництво: Мукачево: РВВ МДУ
Короткий огляд (реферат): Аналіз кон’юнктури ринку дає можливість забезпечити успішну підприємницьку діяльність і полягає у зборі інформації, систематизації, реєстрації всіх відомостей, що стосуються ринку певного товару. Такий аналіз дає можливість визначити реальних і потенційних споживачів, їх купівельну спроможність, а також основні тенденції і закономірності товарного ринку.
Опис: Максименко, Д.В. Особливості дослідження кон'юнктури товарного ринку / Д.В. Максименко, Л.В. Кручак// Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. – Мукачево-Ченстохова, 2021. – 1(30). – С.151-154
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8256
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FEATURES_ OF_ THE_ STUDY _OF _COMMODITY _MARKET.pdfОсобливості дослідження кон'юнктури товарного ринку903.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.