Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8222
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАтрощенко, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorБондар, Тамара Іванівна-
dc.date.accessioned2021-06-29T06:31:17Z-
dc.date.available2021-06-29T06:31:17Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8222-
dc.descriptionАтрощенко Т. О. Науковi пiдходи до створення сприятливого iнклюзивного освітнього середовища в початковій школі / Т. О. Атрощенко, Т. Бондар // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького дер- жавного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 36. Том 1. – С. 195-200uk_UA
dc.description.abstractУ статті представлено наукові підходи до створення сприятливого інклюзивного середовища в початковій школі. Початкова школа як ланка загальної середньої освіти потребує посиленої уваги з боку фахівців, оскільки саме в початковій школі формують фундамент для всебічного розвитку особистості, забезпечують дітей основами знань і вмінь, що вможливлюють подальший ефективний розвиток. На такому тлі актуалізована проблема створення сприятливого інклюзивного середовища в початковій школі як важливої умови успішної освіти, виховання й розвитку молодших школярів. З огляду на динамічність феномена інклюзивної освіти, організація сприятливого інклюзивного середовища в початковій школі потребує докладного дослідження, тому мета розвідки – обґрунтування наукових підходів до створення сприятливого інклюзивного середовища в початковій школі. У статті схарактеризовано дефініції понять «середовище», «освітнє середовище», «підхід». Згідно з авторським трактуванням, «інклюзивне освітнє середовище» – вид освітнього середовища, що забезпечує всім суб’єктам освітнього процесу можливості для ефективного саморозвитку в умовах закладу освіти. Описано компоненти структури інклюзивного освітнього середовища. Для створення сприятливого інклюзивного середовища в початковій школі в основу покладено положення гуманістичного, особистісно орієнтованого, системного, аксіологічного, компетентнісного, культурологічного підходів, з’ясовано їх сутність. Семантика терміна «інклюзія» є динамічною, постійно еволюціонує під впливом зовнішніх і внутрішніх чинників, тому природа підходів до організації сприятливого інклюзивного середовища також перебуває в невпинному розвитку.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДрогобич: видавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectсередовищеuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectінклюзивне освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectпідхідuk_UA
dc.titleНауковi пiдходи до створення сприятливого iнклюзивного освітнього середовища в початковій школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SCIENTIFIC_APPROACHES _TO_ CREATING _A_ FAVORABLE.pdfНауковi пiдходи до створення сприятливого iнклюзивного освітнього середовища в початковій школі809.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.