Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8221
Titel: | Теоретичні основи процесу формування соціально-психологічного клімату у колективі закладу освіти |
Autoren: | Kachur, Borys Качур, Борис Михайлович Kachur, Myroslava Качур, Мирослава Михайлівна |
Stichwörter: | соціально-психологічний клімат колектив заклад освіти ефективна робота закладів освіти |
Erscheinungsdatum: | 2020 |
Herausgeber: | Opole |
Zusammenfassung: | У статті представлено обґрунтування теоретичних основ процес формування соціального та психологічного клімату у співробітників навчальний заклад. Найбільш відповідними науковими підходами до сутності. Проаналізовано наукове визначення "Соціально-психологічний клімат" Автори та її значення, зовнішні показники, структурні компоненти, функції і характеристики у справах навчального закладу були розкриті. Авторичне бачення "соціального та психологічного клімату речей" У навчальному закладі було представлено, згідно з яким це набір соціальна та психологічна характеристика, переважна та стабільна настрій, природа відносин та інтегральних характеристик держави команди. |
Beschreibung: | B. Kachur Теоретичні основи процесу формування соціально-психологічного клімату у колективі закладу освіти / B. Kachur, М. Kachur // The System of Management and Peculiarities of Continuous Professional Development of Pedagogues in Conditions of a Multicultural Environment and European Integration. Monograph. Editors: Yaroslav Syvokhop, Tadeusz Pokusa. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2020. - Р. 144-150 |
URI: | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8221 |
Enthalten in den Sammlungen: | Монографії |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Theoretical _Bases _of_ the _Formation_ Process _of_ the_ Social.pdf | Теоретичні основи процесу формування соціально-психологічного клімату у колективі закладу освіти | 1.86 MB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.