Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8186
Titel: Мотивація як чинник успішного формування природознавчої компетнтності молодших школярів у процесі навчально-пізнавальної діяльності
Autoren: Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Горват, Маріанна Василівна
Савко, С. Л.
Stichwörter: мотивація
молодші школярі
мотивація до пізнавальної діяльності
формування природознавчої компетентності
Erscheinungsdatum: 2021
Herausgeber: Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугош
Zusammenfassung: У статті розглянуто проблему формування мотивації молодших школярів до вивчення природознавства. Будучи невід'ємним компонентом учіння, мотивація чинить вплив як на перебіг, так і на ефективність діяльності школярів. Освітня діяльність молодшого школяра стимулюється не одним мотивом, а комплексом різноманітних мотивів, які переплітаються, доповнюють один одного, перебувають у певному співвідношенні між собою. Авторами проаналізовано засоби впливів на формування мотивації до учіння у процесі вивчення змісту предмету "Я досліджую світ".
Beschreibung: Кузьма-Качур, М. І. Мотивація як чинник успішного формування природознавчої компетнтності молодших школярів у процесі навчально-пізнавальної діяльності / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват, С. Л. Савко // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2021. - №1(30). - С. 56-61
URI: http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8186
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Motivation _as_ a_ factor_ in_ the _successful_ formation _of_ natural _science _competence.pdfМотивація як чинник успішного формування природознавчої компетнтності молодших школярів у процесі навчально-пізнавальної діяльності895.84 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.