Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8101
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАтрощенко, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorЗданевич, Лариса-
dc.date.accessioned2021-05-11T08:58:22Z-
dc.date.available2021-05-11T08:58:22Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8101-
dc.descriptionАтрощенко Т. О. Аксіологічний підхід формуванні полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Т. О. Атрощенко, Л. Зданевич // Молодь і ринок №2. - 2021р. - С. 6-11uk_UA
dc.description.abstractСтаття розкриває потенціал аксіологічного підходу у формуванні полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Проаналізовано дефініції понять “цінність”, “полікультурна освіта” та “полікультурна компетентність”. Аксіологічний підхід визначено як один із провідних у процесі формування полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Визначено перелік цінностей, які відіграють провідну роль у процесі формування полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, а саме: взаємоповага, совість, честь, відповідальність, любов, співчуття, порядність, гідність. Саме на їхній основі рекомендовано формувати ціннісні орієнтації майбутніх вихователів, необхідні для здійснення професійної діяльності в поліетнічному освітньому середовищі закладу дошкільної освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectвихователі закладів дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectполікультурна освітаuk_UA
dc.subjectполікультурна компетентністьuk_UA
dc.subjectаксіологічний підхідuk_UA
dc.subjectфахова підготовкаuk_UA
dc.subjectполікультурне освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.titleАксіологічний підхід формуванні полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Axiological_approach_ to_ the_ formation_ of_ multicultural _competence_ of_ future_ educators_ of _preschool_ educational_institutions.pdfАксіологічний підхід формуванні полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.