Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8055
Назва: Інклюзивна освіта: теорія і практика: навчально- методичний посібник для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, ступеня доктор філософії за спеціальністю 011 Освітні педагогічні науки (денної та заочної форми навчання)
Автори: Бондар, Тамара Іванівна
Ключові слова: навчальні матеріали
інклюзивна освіта
теорія і практика
Дата публікації: 2021
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У навчально-методичному посібнику представлені навчальні матеріали для підготовки і виконання практичних робіт, завдання для самостійної та індивідуальної роботи. Розроблено для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, наукових працівників та всіх, хто провадить науково-дослідницьку діяльність(денної та заочної форми навчання)
Опис: Бондар Т.І. Інклюзивна освіта: теорія і практика: навчально-методичний посібник для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, ступеня доктор філософії за спеціальністю 011 Освітні педагогічні науки (денної та заочної форми навчання) / Т. І. Бондар. – Мукачево: МДУ, 2021. - 88 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8055
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
inclusive_ education_theory and practice_a_ textbookБондар Т. І. Інклюзивна освіта: теорія і практика: навчально- методичний посібник для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, ступеня доктор філософії за спеціальністю 011 Освітні педагогічні науки (денної та заочної форми навчання)1.1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.