Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8055
Название: Інклюзивна освіта: теорія і практика: навчально- методичний посібник для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, ступеня доктор філософії за спеціальністю 011 Освітні педагогічні науки (денної та заочної форми навчання)
Авторы: Бондар, Тамара Іванівна
Ключевые слова: навчальні матеріали
інклюзивна освіта
теорія і практика
Дата публикации: 2021
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): У навчально-методичному посібнику представлені навчальні матеріали для підготовки і виконання практичних робіт, завдання для самостійної та індивідуальної роботи. Розроблено для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, наукових працівників та всіх, хто провадить науково-дослідницьку діяльність(денної та заочної форми навчання)
Описание: Бондар Т.І. Інклюзивна освіта: теорія і практика: навчально-методичний посібник для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, ступеня доктор філософії за спеціальністю 011 Освітні педагогічні науки (денної та заочної форми навчання) / Т. І. Бондар. – Мукачево: МДУ, 2021. - 88 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8055
Располагается в коллекциях:Методичні рекомендації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
inclusive_ education_theory and practice_a_ textbookБондар Т. І. Інклюзивна освіта: теорія і практика: навчально- методичний посібник для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, ступеня доктор філософії за спеціальністю 011 Освітні педагогічні науки (денної та заочної форми навчання)1.1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.