Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8055
Title: Інклюзивна освіта: теорія і практика: навчально- методичний посібник для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, ступеня доктор філософії за спеціальністю 011 Освітні педагогічні науки (денної та заочної форми навчання)
Authors: Бондар, Тамара Іванівна
Keywords: навчальні матеріали
інклюзивна освіта
теорія і практика
Issue Date: 2021
Publisher: МДУ
Abstract: У навчально-методичному посібнику представлені навчальні матеріали для підготовки і виконання практичних робіт, завдання для самостійної та індивідуальної роботи. Розроблено для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, наукових працівників та всіх, хто провадить науково-дослідницьку діяльність(денної та заочної форми навчання)
Description: Бондар Т.І. Інклюзивна освіта: теорія і практика: навчально-методичний посібник для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, ступеня доктор філософії за спеціальністю 011 Освітні педагогічні науки (денної та заочної форми навчання) / Т. І. Бондар. – Мукачево: МДУ, 2021. - 88 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8055
Appears in Collections:Методичні рекомендації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
inclusive_ education_theory and practice_a_ textbookБондар Т. І. Інклюзивна освіта: теорія і практика: навчально- методичний посібник для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, ступеня доктор філософії за спеціальністю 011 Освітні педагогічні науки (денної та заочної форми навчання)1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.