Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7976
Title: Бібліотекознавство: методичні рекомендації до практичних занять і самостійної роботи для студентів спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа», ОС «Молодший бакалавр»
Authors: Мовчан, Катерина Миколаївна
Keywords: бібліотекознавство
методичні рекомендації
практичні заняття
самостійнt вивчення
Issue Date: 2021
Publisher: Мукачево: РВВ МДУ
Abstract: Методичні рекомендації містять вказівки для підготовки до практичних занять і самостійної роботи з навчальної дисципліни «Бібліотекознавство». Призначені для підготовки молодших бакалаврів спеціальності «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа». Методичні рекомендації містять перелік тем для самостійного вивчення та завдання до них, перелік контрольних питань та завдань для поточного та підсумкового контролів, тести, практичні завдання. Розроблені методичні рекомендації дозволяють викладачам проводити практичні заняття в цікавій і змістовній формі, а студентам краще підготуватись до практичних (семінарських) занять. Рекомендовано студентам спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна, архівна справа», ОС «Молодший бакалавр».
Description: Бібліотекознавство: методичні рекомендації до практичних занять і самостійної роботи для студентів спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа», ОС «Молодший бакалавр»/ укладач К.М. Мовчан.– Мукачево: РВЦ МДУ.– 46 с
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7976
Appears in Collections:Методичні рекомендації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Library_science_methodical_recommendations_for_practical_classes_and_independent_work_for_students.pdfБібліотекознавство: методичні рекомендації до практичних занять і самостійної роботи для студентів спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа», ОС «Молодший бакалавр»1.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.