Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7961
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГедеон-Кравченко, М. Ю.-
dc.contributor.authorЧекан, Оксана Іванівна-
dc.date.accessioned2021-03-19T14:35:17Z-
dc.date.available2021-03-19T14:35:17Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7961-
dc.descriptionГедеон-Кравченко М.Ю. Теоретичні засади щодо мовленнєвої готовності старших дошкільників до інтегрованого навчання / М.Ю. Гедеон-Кравченко, О.І. Чекан // Нова українська школа: стратегія розвитку особистості: збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (15 лютого 2021 р., Мукачево) / За заг. ред. Г. В. Товканець: – Мукачево: Вид-во МДУ, 2021. – С.22-24en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмовленнєва готовність дітейen_US
dc.subjectнавчання в школіen_US
dc.subjectінтегроване навчанняen_US
dc.titleТеоретичні засади щодо мовленнєвої готовності старших дошкільників до інтегрованого навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Theoretical _principles_ of _speech_ readiness_ of_ senior _preschoolers _for _integrated_ learning.pdfТеоретичні засади щодо мовленнєвої готовності старших дошкільників до інтегрованого навчання929.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.