Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7961
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГедеон-Кравченко, М. Ю.-
dc.contributor.authorЧекан, Оксана Іванівна-
dc.date.accessioned2021-03-19T14:35:17Z-
dc.date.available2021-03-19T14:35:17Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7961-
dc.descriptionГедеон-Кравченко М.Ю. Теоретичні засади щодо мовленнєвої готовності старших дошкільників до інтегрованого навчання / М.Ю. Гедеон-Кравченко, О.І. Чекан // Нова українська школа: стратегія розвитку особистості: збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (15 лютого 2021 р., Мукачево) / За заг. ред. Г. В. Товканець: – Мукачево: Вид-во МДУ, 2021. – С.22-24en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмовленнєва готовність дітейen_US
dc.subjectнавчання в школіen_US
dc.subjectінтегроване навчанняen_US
dc.titleТеоретичні засади щодо мовленнєвої готовності старших дошкільників до інтегрованого навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Theoretical _principles_ of _speech_ readiness_ of_ senior _preschoolers _for _integrated_ learning.pdfТеоретичні засади щодо мовленнєвої готовності старших дошкільників до інтегрованого навчання929.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.