Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7943
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.date.accessioned | 2021-03-17T11:37:37Z | - |
dc.date.available | 2021-03-17T11:37:37Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7943 | - |
dc.description | Нова українська школа: стратегія розвитку особистості: збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (15 лютого 2021 р., Мукачево) / За заг. ред. Г. В. Товканець: – Мукачево: Вид-во МДУ, 2021. – 171 с. | en_US |
dc.description.abstract | У збірнику представлено тези доповідей учасників студентської науково-практичної конференції «Нова українська школа: стратегія розвитку особистості», в яких розкрито актуальні питання реалізації сучасних підходів до освітнього процесу в умовах Нової української школи. Видання розраховане на науковців, викладачів, студентів, які займаються проблемами розвитку особистості і стратегії розвитку Нової української школи. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Мукачево: Вид-во МДУ | en_US |
dc.subject | тези доповідей | en_US |
dc.subject | науково-практичні конференції | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | стратегія розвитку особистості | en_US |
dc.title | Нова українська школа: стратегія розвитку особистості: збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (15 лютого 2021 р., Мукачево) | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Appears in Collections: | Збірник наукових праць |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
New _Ukrainian _school_ strategy_ of_ personality _development.pdf | Нова українська школа: стратегія розвитку особистості: збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції | 3.14 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.