Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7936
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorЛавренова, Марія Василівна-
dc.contributor.authorЛалак, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorФенчак, Любов Михайлівна-
dc.contributor.authorМолнар, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2021-03-15T18:16:18Z-
dc.date.available2021-03-15T18:16:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7936-
dc.descriptionЛавренова М. В. Феномен обдарованості в сучасному освітньому середовищі початкової школи / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, Л. М Фенчак,Т. І. Молнар // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - № 4 (79). - IV квартал, 2020. - С. 25-29en_US
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі обдарованості дітей молодшого шкільного віку. Автори зазначають, що складний і системний характер феномену обдарованості потребує насамперед створення варіативного, збагачувального й індивідуалізованого освітнього середовища відповідно до вікових особливостей молодших учнів. У статті подано алгоритм професійної діяльності з обдарованими учнями. Робота з обдарованими учнями вимагає від сучасного вчителя належної змістової наповненості занять, зорієнтованості на новизну інформації та використання різноманітних видів пошукової аналітичної, розвивальної та творчої діяльності.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectосвітнє середовищеen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectобдарованістьen_US
dc.subjectдитиноцентризмen_US
dc.subjectучитель-модераторen_US
dc.titleФеномен обдарованості в сучасному освітньому середовищі початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
The _phenomenon_ of giftedness_ in_ the _modern _educational _environment_ of _primary_ school.pdfФеномен обдарованості в сучасному освітньому середовищі початкової школи928.95 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!