Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7932
Title: Концепція створення міжкультурного простору початкової школи в Закарпатті
Authors: Молнар, Тетяна Іванівна
Keywords: міжкультурний простір
освітні заклади
соціалізація дитини
початкові школи
Issue Date: 2021
Publisher: Katowice, Poland
Abstract: Міжкультурним простором початкової школи розуміємо всю сукупність освітніх закладів різного типу і виду, суспільних і державних організацій, що взаємодіють між собою. Разом вони створюють простір соціалізації дитини, перетворення її в особистість, забезпечують певний рівень освіти, інтелекту і культури суспільства, міжособистісних, етичних, етнічних і всіх інших відносин. У цьому просторі в учнів формуються і розвиваються: цілісне розуміння світу; світогляд; міцні духовно-етичні засади; уявлення про цінності і значення життя; комунікативні навички спілкування з представниками національних меншин.
Description: Концепція створення міжкультурного простору початкової школи в Закарпатті / Т. І. Молнар // Innovative approaches to ensuring the quality of education, scientific research and technological processes. - Monograph 43, - Katowice, 2021. - С. 358-365
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7932
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The _concept_ of_ creating _intercultural_ space_ primary_ school _in _transcarpathia.pdfКонцепція створення міжкультурного простору початкової школи в Закарпатті1.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.