Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7907
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Барчій, Магдалина Степанівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-25T07:11:32Z | - |
dc.date.available | 2021-02-25T07:11:32Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7907 | - |
dc.description | Педагогічна психологія: методичні рекомендації до проведення практичних занять та організації самостійної роботи з дисципліни для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 013 «Початкова освіта» / укладач Барчій М.С. – Мукачево: МДУ, 2021. – 37 с. | en_US |
dc.description.abstract | Методичні рекомендації розроблені відповідно до робочої програми дисципліни «Педагогічна психологія» Дані методичні рекомендації передбачають різні варіанти самостійного пошуку знань та індивідуального опрацювання матеріалу студентами, тести, список рекомендованої літератури. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Мукачево : МДУ | en_US |
dc.subject | методичні рекомендації | en_US |
dc.subject | педагогічна психологія | en_US |
dc.subject | тести | en_US |
dc.subject | практичні занятя | en_US |
dc.title | Педагогічна психологія: методичні рекомендації до проведення практичних занять та організації самостійної роботи з дисципліни для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 013 «Початкова освіта» | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Appears in Collections: | Методичні рекомендації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pedagogical_ psychology_ methodical _recommendations.pdf | Педагогічна психологія: методичні рекомендації до проведення практичних занять та організації самостійної роботи з дисципліни для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 013 «Початкова освіта» | 1.91 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.