Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7871
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кузьма-Качур, Марія Іванівна | - |
dc.contributor.author | Горват, Маріанна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-04T08:44:49Z | - |
dc.date.available | 2021-02-04T08:44:49Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7871 | - |
dc.description | Методика навчання освітньої галузі «Природознавство»: Методичні рекомендації до проведення практичних та семінарських занять. [для студентів ОС «молодший бакалавр» вищих навчальних закладів спеціальності 013 «Початкова освіта»] / М.І.Кузьма-Качур, М.В.Горват. – Мукачево : МДУ, 2020. – 24 с. (1,04 др. арк..) | en_US |
dc.description.abstract | Методичні рекомендації складені з метою надання методичної допомоги щодо організації і проведення практичних та семінарських робіт з дисципліни «Методика навчання освітньої галузі «Природознавство». Зміст розроблених інструктажів спрямовує студентів на конкретні види діяльності, які передбачають набуття професійних навичок та умінь із майбутнім застосуванням їх під час практик та у професійній діяльності. Рекомендовано студентам педагогічних факультетів ступеня «молодший бакалавр». | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | методика навчання | en_US |
dc.subject | освітні галузі | en_US |
dc.subject | природознавство | en_US |
dc.subject | природнича освітня галузь | en_US |
dc.title | Методика навчання освітньої галузі «Природознавство» | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Методичні рекомендації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Methods_of_teaching_the_field_of_science.pdf | Методика навчання освітньої галузі «Природознавство» | 1.76 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.