Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7849
Название: Особливості обслуговування різних груп туристів на підприємствах ресторанного господарства
Авторы: Сергеєва, А.О.
Ключевые слова: турист
групи туристів
обслуговування туристів
види і форми туризму
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): Мета дипломної роботи: теоретично і практично дослідити особливості обслуговування туристів - на підприємствах ресторанного господарства. Збільшення кількості туристів вимагає від підприємств ресторанного господарства формування сукупності знань і якісно нового підходу і технологій при обслуговуванні різних груп туристів. Набуття практичних навичок щодо організації обслуговування туристів на підприємствах ресторанного господарства, дає змогу ще більше збільшити потік, як вітчизняних так й іноземних туристів до України. Проблема дослідження полягає в пошуку найбільш ефективних методів і прийомів для обслуговування різних груп туристів.
Описание: Сергеєва А.О. Особливості обслуговування різних груп туристів на підприємствах ресторанного господарства [Рукопис] : бакалаврська робота ОС «Бакалавр» спеціальність 6.140101 «Готельно-ресторанна справа» / А.О. Сергеєва ; наук. кер. Д.І. Молнар-Бабіля . - Мукачево: МДУ, 2019. - 70 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7849
Располагается в коллекциях:Untitled

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Features_of_service_of_various_groups_of_tourists_at_the_enterprises_of_restaurant_economy.pdfОсобливості обслуговування різних груп туристів на підприємствах ресторанного господарства743.9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.