Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7846
Title: Удосконалення якості надання послуг як стратегічного фактору виливу на успіх готельного господарства
Authors: Масалович, О.М.
Keywords: надання послуг
якість продукції
виробничі приміщення готелю
обслуговування в ресторанах
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Abstract: Мета визначити поняття «якість продукції», розглянути чинники формування якості продукції, визначити напрямки підвищення якості продукції.
Description: Масалович О.М. Удосконалення якості надання послуг як стратегічного фактору виливу на успіх готельного господарства [Рукопис] : бакалаврська робота ОС «Бакалавр» спеціальність 6.140101 «Готельно-ресторанна справа» / О.М. Масалович ; наук. кер. Т.І. Ільтьо . - Мукачево: МДУ, 2019. - 70 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7846
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Improving_the_quality_of_service_delivery_as_a_strategic_factor_in_the_success_of_the_hotel_industry.pdfУдосконалення якості надання послуг як стратегічного фактору виливу на успіх готельного господарства730.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.