Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7830
Назва: Організаційно-педагогічні умови становлення художньо-естетичної компетенції дітей старшого дошкільного віку
Автори: Черепаня, Наталія Іванівна
Бобрушко, М.І.
Ключові слова: дошкільник
партисипативні методи
художньо-естетична компетенція, художньо-естетичне середовище
педагогічні умови
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): В статті, на основі психолого-педагогічного аналізу проблеми дослідження, виявлено, обґрунтовано та охарактеризовано організаційнопедагогічні умови становлення художньо-естетичної компетенції дітей старшого дошкільного віку.
Опис: Черепаня Н.І. Організаційно-педагогічні умови становлення художньо-естетичної компетенції дітей старшого дошкільного віку / Н.І. Черепаня, М.І. Бобрушко // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип. 2(6). – С. 169-176
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7830
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Organizational_and_pedagogical_conditions_for_the_formation_of_artistic_and_aesthetic_competence_of_older_preschool_children.pdfОрганізаційно-педагогічні умови становлення художньо-естетичної компетенції дітей старшого дошкільного віку893.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.