Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7815
Назва: Реалізація гендерного підходу до навчання іншомовного монологічного мовлення студентів
Автори: Бурч, М. І.
Ключові слова: монологічне мовлення
етапи навчання
дослідженості гендера
навчально-виховний процес
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є вивчення, розробка соціально-педагогічних засобів формування іншомовної компетенції у монологічному мовленні у студентів з урахуванням ґендерних особливостей в умовах навчальновиховного процесу в ВНЗ.
Опис: Бурч М. І. Реалізація гендерного підходу до навчання іншомовного монологічного мовлення студентів [Рукопис] : магістерська робота ОС «Магістр» спеціальність «014 Середня освіта (Мова і література (англійська))» / М. І. Бурч; наук. кер. Л. І. Варга. - Мукачево: МДУ, 2020. - 74 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7815
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Implementation _of _a_ gender _approach_ to _teaching_ foreign_ monologue_ speech_ to_ students.pdfРеалізація гендерного підходу до навчання іншомовного монологічного мовлення студентів836.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.