Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7809
Назва: Психологічні аспекти мотивіаційної моделі рекламної діяльності
Автори: Марценюк, Марина Олексіївна
Ключові слова: соціальний вплив
психологія реклами
рекламна діяльність
Дата публікації: 2020
Видавництво: Львів
Опис: Марценюк М. О. Психологічні аспекти мотивіаційної моделі рекламної діяльності / М. О. Марценюк // Сучасний стан та пріоритети модернізації фінансово-економічної системи України: матеріали ХІ Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (19 листопада 2020 р.). – К.: Алерта, 2020. – С. 297-300
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7809
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psychological_ aspects_ of _the_ motivational_ model _of _advertising.pdfПсихологічні аспекти мотивіаційної моделі рекламної діяльності717.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.