Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7804
Назва: Формування соціокультурної компетентності на уроках іноземної мови в умовах інклюзивної освіти
Автори: Губаш, Д. І.
Ключові слова: інклюзивна освіта
соціокультурна компетентність
методика навчання іноземної мови
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження: дослідження теоретичних та методичних особливостей формування соціокультурної компетентності у процесі навчання іноземної мови учнів з обмеженими можливостями здоров’я; аналіз особливостей та структури соціокультурної компетентності; огляд методичних положень та рекомендацій стосовно організації навчального процесу з за діянням соціокультурної компетенції в інклюзивному класі при вивченні іноземної мови.
Опис: Губаш Д. І. Формування соціокультурної компетентності на уроках іноземної мови в умовах інклюзивної освіти [Рукопис] : магістерська робота ОС «Магістр» спеціальність «014 Середня освіта (Мова і література (англійська))» / Д. І. Губаш; наук. кер. О. В. Липчанко-Ковачик. - Мукачево: МДУ, 2020. - 80 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7804
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formation _of_ socio-cultural_ competence _ foreign_ language_ lessons_ in_ the_ conditions_ of_ inclusive_ education.pdfФормування соціокультурної компетентності на уроках іноземної мови в умовах інклюзивної освіти [Рукопис] : магістерська робота ОС «Магістр» спеціальність «014 Середня освіта (Мова і література (англійська))»1.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.