Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7801
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтегней, Маріанна Іванівна-
dc.contributor.authorІртищева, Інна Олександрівна-
dc.contributor.authorМатійко, Наталя Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-01-16T13:51:39Z-
dc.date.available2021-01-16T13:51:39Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7801-
dc.descriptionСтегней М.І. Національний брендинг, як шлях до сприйняття економіки країни / М.І. Стегней, І.О. Іртищева // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 232-234en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectнаціональний брендингen_US
dc.subjectекономіка країниen_US
dc.subjectіміджева економікаen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.titleНаціональний брендинг, як шлях до сприйняття економіки країниen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
National_branding_as_a_way_to_perceive_the_country's_economy.pdfНаціональний брендинг, як шлях до сприйняття економіки країни759.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.