Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7801
Назва: Національний брендинг, як шлях до сприйняття економіки країни
Автори: Стегней, Маріанна Іванівна
Іртищева, Інна Олександрівна
Матійко, Наталя Олександрівна
Ключові слова: національний брендинг
економіка країни
іміджева економіка
брендинг
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Опис: Стегней М.І. Національний брендинг, як шлях до сприйняття економіки країни / М.І. Стегней, І.О. Іртищева // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 232-234
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7801
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
National_branding_as_a_way_to_perceive_the_country's_economy.pdfНаціональний брендинг, як шлях до сприйняття економіки країни759.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.