Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7801
Titel: Національний брендинг, як шлях до сприйняття економіки країни
Autoren: Стегней, Маріанна Іванівна
Іртищева, Інна Олександрівна
Матійко, Наталя Олександрівна
Stichwörter: національний брендинг
економіка країни
іміджева економіка
брендинг
Erscheinungsdatum: 2020
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Стегней М.І. Національний брендинг, як шлях до сприйняття економіки країни / М.І. Стегней, І.О. Іртищева // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 232-234
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7801
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
National_branding_as_a_way_to_perceive_the_country's_economy.pdfНаціональний брендинг, як шлях до сприйняття економіки країни759.23 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.