Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7800
Назва: Роль маркетингу в діяльності музеїв
Автори: Рубіш, Марина Андріївна
Ключові слова: музей
маркетинг
музейний маркетинг
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Опис: Рубіш М.А. Роль маркетингу в діяльності музеїв / М.А. Рубіш // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 230-232
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7800
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_role_of_marketing_in_the_activities_of_museums.pdfРоль маркетингу в діяльності музеїв735.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.