Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7798
Назва: Використання експертних систем для стратегічного маркетингового планування
Автори: Продан, Вікторія Іванівна
Максименко, Діана Вікторівна
Ключові слова: стратегічне маркетингове планування
експертна система
аналітичні методи
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Опис: Продан В.І. Використання експертних систем для стратегічного маркетингового планування / В.І. Продан, Д.В. Максименко // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 225-226
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7798
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Use_of_expert_systems_for_strategic_marketing_planning.pdfВикористання експертних систем для стратегічного маркетингового планування727.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.