Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7797
Название: Планування як організаційний і управлінський процес в маркетинг-менеджменті
Авторы: Попович, Олеся Петрівна
Ключевые слова: маркетинг-менеджмент
планування маркетингу
управлінський процес
Дата публикации: 2020
Издательство: МДУ
Описание: Попович О.П. Планування як організаційний і управлінський процес в маркетинг-менеджменті / О.П. Попович // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 223-224
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7797
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Planning_as_an_organizational_and_managerial_process_in_marketing_management.pdfПланування як організаційний і управлінський процес в маркетинг-менеджменті729.81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.