Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7797
Title: Планування як організаційний і управлінський процес в маркетинг-менеджменті
Authors: Попович, Олеся Петрівна
Keywords: маркетинг-менеджмент
планування маркетингу
управлінський процес
Issue Date: 2020
Publisher: МДУ
Description: Попович О.П. Планування як організаційний і управлінський процес в маркетинг-менеджменті / О.П. Попович // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 223-224
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7797
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Planning_as_an_organizational_and_managerial_process_in_marketing_management.pdfПланування як організаційний і управлінський процес в маркетинг-менеджменті729.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.