Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7795
Название: Роль маркетингу територій в реалізації конкурентних переваг економіки регіону
Авторы: Паулик, Алла Ярославівна
Ключевые слова: економіка регіону
маркетинг території
сталий розвиток економіки регіону
Дата публикации: 2020
Издательство: МДУ
Описание: Паулик А.Я. Роль маркетингу територій в реалізації конкурентних переваг економіки регіону / А.Я. Паулик // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 220-221
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7795
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The_role_of_marketing_areas_in_the_implementation_of_competitive_advantages_of_the_region's_economy.pdfРоль маркетингу територій в реалізації конкурентних переваг економіки регіону728.09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.