Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7795
Title: Роль маркетингу територій в реалізації конкурентних переваг економіки регіону
Authors: Паулик, Алла Ярославівна
Keywords: економіка регіону
маркетинг території
сталий розвиток економіки регіону
Issue Date: 2020
Publisher: МДУ
Description: Паулик А.Я. Роль маркетингу територій в реалізації конкурентних переваг економіки регіону / А.Я. Паулик // Актуальні проблеми обліково – аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет - конференції, 28 жовтня 2020 р., м. Мукачево. – С. 220-221
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7795
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_role_of_marketing_areas_in_the_implementation_of_competitive_advantages_of_the_region's_economy.pdfРоль маркетингу територій в реалізації конкурентних переваг економіки регіону728.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.