Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/766
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2017-12-21T08:45:14Z-
dc.date.available2017-12-21T08:45:14Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/766-
dc.descriptionЩербан, Т. Д. Психологія моделювання впливу на учня у процесі вивчення художнього образу / Т. Д. Щербан // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" : збірник наукових праць. - Київ, 2017. - №8(30). - С. 40-42en_US
dc.description.abstractУ статті представлено методику аналізу художнього твору з позиції сприймання його учнем. Вивчення художнього образу полягає в тому, що він породжує систему додаткових образів, пов’язуючи у цілісність досвід учня і здобуток поетичного замислу автора твору. Вивчення поетики відбувається з урахуванням законів асоціативного сприймання і у системі тріади: суб’єкт — ​предмет — суб’єкт.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectхудожній образen_US
dc.subjectмоделюванняen_US
dc.subjectсприймання учнем художнього образуen_US
dc.subjectасоціативне сприйманняen_US
dc.subjectдосвід учняen_US
dc.subjectпоетичний задумen_US
dc.titleПсихологія моделювання впливу на учня у процесі вивчення художнього образуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mnj_2017_8_10.pdfПсихологія моделювання впливу на учня у процесі вивчення художнього образу110.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.