Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/766
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербан, Тетяна Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-12-21T08:45:14Z | - |
dc.date.available | 2017-12-21T08:45:14Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/766 | - |
dc.description | Щербан, Т. Д. Психологія моделювання впливу на учня у процесі вивчення художнього образу / Т. Д. Щербан // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" : збірник наукових праць. - Київ, 2017. - №8(30). - С. 40-42 | en_US |
dc.description.abstract | У статті представлено методику аналізу художнього твору з позиції сприймання його учнем. Вивчення художнього образу полягає в тому, що він породжує систему додаткових образів, пов’язуючи у цілісність досвід учня і здобуток поетичного замислу автора твору. Вивчення поетики відбувається з урахуванням законів асоціативного сприймання і у системі тріади: суб’єкт — предмет — суб’єкт. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | художній образ | en_US |
dc.subject | моделювання | en_US |
dc.subject | сприймання учнем художнього образу | en_US |
dc.subject | асоціативне сприймання | en_US |
dc.subject | досвід учня | en_US |
dc.subject | поетичний задум | en_US |
dc.title | Психологія моделювання впливу на учня у процесі вивчення художнього образу | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
mnj_2017_8_10.pdf | Психологія моделювання впливу на учня у процесі вивчення художнього образу | 110.47 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.