Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7658
Назва: Ігрові технології як засіб розвитку пізнавальної активності учнів
Автори: Суходольська, Ю.М.
Молнар, Тетяна Іванівна
Ключові слова: ігрова технологія навчання
гра
пізнавальна активність
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Опис: Суходольська М.Ю. Ігрові технології як засіб розвитку пізнавальної активності учнів / М.Ю. Суходольська, Т.І. Молнар // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 22-23 жовтня 2020 р., Мукачево / Ред.кол.: Т.Д. Щербан (гол.ред.) та інш. – Мукачево: Вид-во МДУ, 2020.− С. 296-298
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7658
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gamе_technologies_as_a_means_of_developing_students'_cognitive_activity.pdfІгрові технології як засіб розвитку пізнавальної активності учнів608.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.