Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/764Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Щербан, Тетяна Дмитрівна | - | 
| dc.contributor.author | Гоблик, Володимир Васильович | - | 
| dc.date.accessioned | 2017-12-21T08:29:06Z | - | 
| dc.date.available | 2017-12-21T08:29:06Z | - | 
| dc.date.issued | 2016 | - | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/764 | - | 
| dc.description | Щербан, Т. Д. Психологічні детермінанти спілкування у процесі навчання у ВНЗ / Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик // Международный научный журнал : сборник научных трудов. - Киев, 2016. - Вып. 3. - С.52-55 | en_US | 
| dc.description.abstract | У статті розглядаються проблеми спілкування у навчанні. Розвиток комунікативної компетентності здійснюється на основі процесу розв’язання професійної задачі. Доведено, що саме тенденція до діалогічного стилю спілкування забезпечує успішність професійного становлення студента. | en_US | 
| dc.language.iso | other | en_US | 
| dc.subject | навчальне спілкування | en_US | 
| dc.subject | комунікативна компетентність | en_US | 
| dc.subject | професійне становлення | en_US | 
| dc.subject | професіна успішність | en_US | 
| dc.subject | психологія спілкування | en_US | 
| dc.title | Психологічні детермінанти спілкування у процесі навчання у ВНЗ | en_US | 
| dc.type | Article | en_US | 
| Розташовується у зібраннях: | Статті | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| mnj_2016_3_14.pdf | Психологічні детермінанти спілкування у процесі навчання у ВНЗ | 120.96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

