Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7595
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКайс, М.І.-
dc.contributor.authorКузьма-Качур, Марія Іванівна-
dc.date.accessioned2020-12-14T14:51:24Z-
dc.date.available2020-12-14T14:51:24Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7595-
dc.descriptionКайс М.І. Структурні компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування ігрових технологій / М.І. Кайс, М.І. Кузьма-Качур // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 22-23 жовтня 2020 р., Мукачево / Ред.кол.: Т.Д. Щербан (гол.ред.) та інш. – Мукачево: Вид-во МДУ, 2020.− С. 159-160en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectігрові технології навчанняen_US
dc.subjectграen_US
dc.subjectнавчання в гріen_US
dc.titleСтруктурні компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування ігрових технологійen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Structural_components_of_the_readiness_of_future_primary_school_teachers_to_use_game_technologies.pdfСтруктурні компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування ігрових технологій600.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.