Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7595
Назва: Структурні компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування ігрових технологій
Автори: Кайс, М.І.
Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Ключові слова: ігрові технології навчання
гра
навчання в грі
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Опис: Кайс М.І. Структурні компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування ігрових технологій / М.І. Кайс, М.І. Кузьма-Качур // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції, 22-23 жовтня 2020 р., Мукачево / Ред.кол.: Т.Д. Щербан (гол.ред.) та інш. – Мукачево: Вид-во МДУ, 2020.− С. 159-160
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7595
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Structural_components_of_the_readiness_of_future_primary_school_teachers_to_use_game_technologies.pdfСтруктурні компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування ігрових технологій600.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.