Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7585
Назва: Змістова характеристика навчально-ігрових технологій, їх типологія
Автори: Молнар, Тетяна Іванівна
Устай, О. Ю.
Ключові слова: педагогічна технологія
гра
ігрова діяльність
педагогічна гра
дидактична гра
ігрова технологія
навчально-ігрова технологія
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізується проблема використання навчально-ігрових технологій в освітньому процесі початкової школи. На основі аналізу наукової літератури уточнено сутність основних понять дослідження, описано типологію ігор.
Опис: Молнар Т. І. Змістова характеристика навчально-ігрових технологій, їх типологія / Т. І. Молнар, О. Ю. Устай // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип. 2(6). – С. 109-114
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7585
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Semantic_ characteristics_ of_educational _and _game technologies_ their_ typology.pdfЗмістова характеристика навчально-ігрових технологій, їх типологія878.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.