Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7570Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Лукачина, Л. В. | - |
| dc.contributor.author | Чекан, Оксана Іванівна | - |
| dc.date.accessioned | 2020-12-10T15:34:41Z | - |
| dc.date.available | 2020-12-10T15:34:41Z | - |
| dc.date.issued | 2020 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7570 | - |
| dc.description | Лукачина Л. В. Основні напрямки профілактики мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку в умовах сім'ї / Л. В. Лукачина, О. І. Чекан // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І.І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип. 2(6). - С. 84-88 | en_US |
| dc.description.abstract | У статті розглянуто основні завдання причини та вплив мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку. Визначено засади щодо профілактики мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку в умовах сім'ї. Обґрунтовано основні поради батькам, які виховують дітей з вадами мовлення. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.publisher | МДУ | en_US |
| dc.subject | мовленнєві порушення | en_US |
| dc.subject | логопедична робота | en_US |
| dc.subject | профілактика | en_US |
| dc.subject | корекція | en_US |
| dc.title | Основні напрямки профілактики мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку в умовах сім'ї | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | Статті | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| The_ main_ directions_ of_ prevention _of _speech_ disorders_ in_ preschool_ children _in _the -family.pdf | Основні напрямки профілактики мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку в умовах сім'ї | 988.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.