Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7567
Titel: Психолого-педагогічний аналіз проблеми взаємодії педагога і дітей
Autoren: Іванова, Вікторія Вікторівна
Ковач, Г. М.
Stichwörter: вплив
взаємодія
педагогічна взаємодія
дошкільник
Erscheinungsdatum: 2020
Herausgeber: МДУ
Zusammenfassung: В статті через аналіз філософських, психологічних та педагогічних праць розкрито сутність поняття взаємодія, педагогічна взаємодія, проаналізовано сучасні дослідження проблеми взаємодії педагога і дітей дошкільного віку, виділено рівні взаємодії педагога та дітей (низький, середній та високий).
Beschreibung: Іванова В.В. Психолого-педагогічний аналіз проблеми взаємодії педагога і дітей / В.В. Іванова, Г. М. Ковач // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І.І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип. 2(6). – С. 55-62
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7567
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Psychological_ and_ pedagogical _analysis_ of_ the _problem _of_ interaction_ between_ teacher_ and_ children.pdfПсихолого-педагогічний аналіз проблеми взаємодії педагога і дітей891.87 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.