Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7566
Назва: Соціально-педагогічні засади інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти
Автори: Криванич, Л. Ю.
Розман, Ірина Іллівна
Ключові слова: дошкільний навчальний заклад
законодавчі документи
діти з особливими потребами
інклюзія
вихователі
батьки
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано соціально-педагогічні засади інклюзивної освіти, проблеми психолого-педагогічного супроводу діяльності вихователя інклюзивної групи, підходи до виховання дітей. Розкрито проблеми включення дітей з особливими потребами в групи дошкільних навчальних закладів. Наголошено на необхідності врахування багатоаспектних особливостей реалізації спільного виховання дітей в інклюзивних групах.
Опис: Криванич Л. Ю. Соціально-педагогічні засади інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти / Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І. І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип. 2(6). – С. 71-73
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7566
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Socio-pedagogical_ principles_ of _inclusive_ education_ in _preschool _education.pdfСоціально-педагогічні засади інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти878.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.