Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7566
Название: Соціально-педагогічні засади інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти
Авторы: Криванич, Л. Ю.
Розман, Ірина Іллівна
Ключевые слова: дошкільний навчальний заклад
законодавчі документи
діти з особливими потребами
інклюзія
вихователі
батьки
Дата публикации: 2020
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано соціально-педагогічні засади інклюзивної освіти, проблеми психолого-педагогічного супроводу діяльності вихователя інклюзивної групи, підходи до виховання дітей. Розкрито проблеми включення дітей з особливими потребами в групи дошкільних навчальних закладів. Наголошено на необхідності врахування багатоаспектних особливостей реалізації спільного виховання дітей в інклюзивних групах.
Описание: Криванич Л. Ю. Соціально-педагогічні засади інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти / Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І. І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип. 2(6). – С. 71-73
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7566
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Socio-pedagogical_ principles_ of _inclusive_ education_ in _preschool _education.pdfСоціально-педагогічні засади інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти878.64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.