Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7559
Назва: Використання онлайн-інструментів для оцінювання природничої компетентності майбутніх педагогів: досвід Норвегії
Автори: Граб, М. В.
Ключові слова: природнича компетентність
моніторинг
оцінювання
майбутні педагоги
Норвегія
онлайн-інструменти
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито змістові складові використання онлайнінструментів для оцінювання природничої компетентності майбутніх педагогів Норвегії. Автором закцентовано увагу на удосконаленні природничої компетентності студентів у процесі самоосвіти. Великого значення в самооцінці формування природничої компетентності майбутнього вчителя надається педагогічній практиці та обміну педагогічним досвідом. Звернуто увагу на те, що для моніторингу й оцінювання природничої компетентності вчителів у Норвегії створено спеціальні центри.
Опис: Граб М.В. Використання онлайн-інструментів для оцінювання природничої компетентності майбутніх педагогів: досвід Норвегії / М. В. Граб // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І.І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип. 2(6). – С. 34-37
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7559
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Using _online _tools_ to_ assess _the_ natural _competence_ of_ future_ teachers_ the_ experience_ of_ Norway.pdfВикористання онлайн-інструментів для оцінювання природничої компетентності майбутніх педагогів: досвід Норвегії871.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.