Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7543
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрєєва, Д.-М.Б.-
dc.contributor.authorТеличко, Наталія Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-12-08T10:49:55Z-
dc.date.available2020-12-08T10:49:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7543-
dc.descriptionАндрєєва Д.-М.Б. Роль педагогічної практики у процесі формування готовності вчителя до професійної діяльності / Д.-М.Б. Андрєєва, Н. В. Теличко // Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. І.І. Алмашій. – Мукачево: РВВ МДУ, 2020. – Вип. 2(6). - С. 13-18en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто принципи формування готовності майбутніх учителів до професійній діяльності в процесі педагогічної практики. Розкрито роль педагогічної практики як засобу для формування готовності майбутніх вчителів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectпедагогічна практикаen_US
dc.subjectпрофесійна діяльністьen_US
dc.subjectмайбутні вчителіen_US
dc.subjectформуванняen_US
dc.titleРоль педагогічної практики у процесі формування готовності вчителя до професійної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_ role_ of _pedagogical practice_ in_ the_ process_ of_ forming_ a _teacher's_ readiness_ for_ professional_ activity.pdfРоль педагогічної практики у процесі формування готовності вчителя до професійної діяльності880.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.