Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7475
Назва: Технологія проблемно-діалогічного навчання як засіб розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку
Автори: Русин, Надія Михайлівна
Чех, Н.
Ключові слова: технологія проблемно-діалогічного навчання
пізнавальна активність дітей
проблемно-діалогічне навчання
проблемна ситуація
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Опис: Русин Н.М. Технологія проблемно-діалогічного навчання як засіб розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку / Н.М. Русин, Н. Чех // Актуальні проблеми навчання і виховання в умовах інтеграційних процесів в освітньому та науковому просторі : збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науковопрактичної Інтернет-конференції, 6 листопада 2020 р., Мукачево / Ред.кол.: Т.І.Бондар (гол.ред.) та ін. – Мукачево : МДУ, 2020. – С. 286-288
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7475
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Technology_of_problem-based_dialogical_learning_as_a_means_of_developing_cognitive_activity_of_preschool_children.pdfТехнологія проблемно-діалогічного навчання як засіб розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку629.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.