Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7406
Назва: Особливості організації самоосвітньої діяльності вчителів початкових класів в умовах освітніх реформ
Автори: Фенчак, Любов Михайлівна
Дьордяй, М.В.
Ключові слова: освітні реформи
самоосвітня діяльність вчителя
професійне становлення
навички самоосвіти
Дата публікації: 2020
Видавництво: МДУ
Опис: Фенчак Л.М. Особливості організації самоосвітньої діяльності вчителів початкових класів в умовах освітніх реформ / Л.М. Фенчак, М.В. Дьордяй // Актуальні проблеми навчання і виховання в умовах інтеграційних процесів в освітньому та науковому просторі : збірник тез доповідей ІІІ Всеукраїнської науковопрактичної Інтернет-конференції, 6 листопада 2020 р., Мукачево / Ред.кол.: Т.І.Бондар (гол.ред.) та ін. – Мукачево : МДУ, 2020. – С. 49-51
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7406
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features_of_the_organization_of_self-educational_activity_of_primary_school_teachers_in_the_conditions_of_educational_reforms.pdfОсобливості організації самоосвітньої діяльності вчителів початкових класів в умовах освітніх реформ768.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.