Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7394
Назва: Sources valuation of memoirs as a historical and pedagogical source
Автори: Rozman, I. I.
Розман, Ірина Іллівна
Ключові слова: memoirship
sources
autobiography
research
scientific value
мемуаристика
джерела
автобіографія
дослідження
наукова цінність
Дата публікації: 2019
Видавництво: Canada
Короткий огляд (реферат): The article discusses the differences between memoirs and autobiographies, the importance of memoirs for a better understanding of the teacher’s personality. Emphasis is placed on the study of the life of pedagogical staff. The complex methods and procedures for studying various forms of memoirs is emphasized on.
Опис: Rozman I. I. Sources valuation of memoirs as a historical and pedagogical source / I. I. Rozman // Virtus : scientific journal. - Canada, 2019. - Issue 39. - P. 59-61
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7394
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sources_ valuation _of_ memoirs_as_ a _historical_ and _pedagogical _source.pdfSources valuation of memoirs as a historical and pedagogical source1.83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.