Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7393
Title: Операційно-дослідницька спрямованість методів педагогічної біографістики
Authors: Розман, Ірина Іллівна
Keywords: метод дослідження
парний принцип
підхід
співвідношення
біографістика
гуманітаристика
Issue Date: 2019
Publisher: Canada
Abstract: У статті висвітлено розуміння наукового методу педагогічної біографістики як засобу пізнання дійсності у взаємозв‟язку і розвитку її процесів і явищ; способу організації дослідницької діяльності науковця щодо розв‟язання цього завдання; системи інтелектуально-логічних дій, процедур вивчення об‟єкта дослідження для встановлення істини. Запропоновано поділ методів педагогічної біографістики на три основні групи. Закцентована увага на універсальну і взаємозалежну пару методів. Розглянуто дослідження біографії за парним принципом: аналіз і синтез, індукція і дедукція, абстрагування і конкретизація, ідеалізація і формалізація, узагальнення і порівняння.
Description: Розман І. І. Операційно-дослідницька спрямованість методів педагогічної біографістики / І. І. Розман // Virtus : scientific journal. - Canada, 2019. - Issue 33. - С. 121-123
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7393
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Operational-research_ orientation_ of_ methods_ of_ pedagogical_ biography.pdfОпераційно-дослідницька спрямованість методів педагогічної біографістики1.77 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.