Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7372
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Барчій, Магдалина Степанівна | - |
dc.contributor.author | Олашин, Є. В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-11T10:31:30Z | - |
dc.date.available | 2020-11-11T10:31:30Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7372 | - |
dc.description | Барчій М. С. До проблеми професійного становлення майбутніх психологів / М. С. Барчій, Є. В. Олашин // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - №Випуск 22 (17). - С.101-109 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема професійного та особистісного становлення майбутнього психолога в процесі вузівської підготовки. Розкрито сутність професійного становлення особистості та його основні завдання. Проаналізовано основні складові професійного розвитку та становлення, майбутнього фахівця: спрямованість особистості, професійна компетентність, професійно важливі якості. Встановлено зв'язок професійного професійного розвитку в освітньому процесі вищого навчального закладу. Зазначено, що достатній рівень професійної підготовки майбутнього психолога можливий лише за умови певного рівня розвитку та самореалізації особистості. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Карпатська вежа | en_US |
dc.subject | професійне становлення | en_US |
dc.subject | психологи | en_US |
dc.subject | особистісні якості | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | компетентність | en_US |
dc.title | До проблеми професійного становлення майбутніх психологів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
To_ the _problem_of _professional_ development _of _future_ psychologists.pdf | До проблеми професійного становлення майбутніх психологів | 1.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.