Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7366
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВоронова, Ольга Юріївна-
dc.date.accessioned2020-11-11T07:29:34Z-
dc.date.available2020-11-11T07:29:34Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7366-
dc.descriptionВоронова, О. Ю. Готовність до педагогічної діяльності як психолого-педагогічна проблема / О. Ю. Воронова // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - №Випуск 22 (17). - С.180-184en_US
dc.description.abstractСтаттю призначено визнанню окремих підходів до феномену готовності до взагалі, та готовності до психологічної діяльності зокрема розглянуто дослідження готовності до психологічної діяльності зокрема.Розглянуто дослідження готовності до педагогічної діяльності з поз вітчизняної психологічної науки. У статті охарактеризовано основні структурні компоненти досліджує поняття подану їх узагальнену характеристику. Зазначено, що як педагоги, так і психологи до змін структури готовності мають власні концептуальні підходи, при цьому всі вони одностайні в тому готовність є складною системою. Охарактеризовано основні компоненти готовності до педагогічної діяльності, а саме: мотиваційний, морально-орієнтаційний, пізнавально-операційний, психофізіологічний, оцінний.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherКарпатська вежаen_US
dc.subjectпедагогічна готовністьen_US
dc.subjectкомпоненти готовностіen_US
dc.subjectструктура готовностіen_US
dc.subjectготовністьen_US
dc.titleГотовність до педагогічної діяльності як психолого-педагогічна проблемаen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Readiness _for _pedagogical_ activity_ as_ a _psychological _and _pedagogical _problem.pdfГотовність до педагогічної діяльності як психолого-педагогічна проблема828.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.