Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7366
Название: Готовність до педагогічної діяльності як психолого-педагогічна проблема
Авторы: Воронова, Ольга Юріївна
Ключевые слова: педагогічна готовність
компоненти готовності
структура готовності
готовність
Дата публикации: 2017
Издательство: Карпатська вежа
Краткий осмотр (реферат): Статтю призначено визнанню окремих підходів до феномену готовності до взагалі, та готовності до психологічної діяльності зокрема розглянуто дослідження готовності до психологічної діяльності зокрема.Розглянуто дослідження готовності до педагогічної діяльності з поз вітчизняної психологічної науки. У статті охарактеризовано основні структурні компоненти досліджує поняття подану їх узагальнену характеристику. Зазначено, що як педагоги, так і психологи до змін структури готовності мають власні концептуальні підходи, при цьому всі вони одностайні в тому готовність є складною системою. Охарактеризовано основні компоненти готовності до педагогічної діяльності, а саме: мотиваційний, морально-орієнтаційний, пізнавально-операційний, психофізіологічний, оцінний.
Описание: Воронова, О. Ю. Готовність до педагогічної діяльності як психолого-педагогічна проблема / О. Ю. Воронова // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - №Випуск 22 (17). - С.180-184
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7366
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Readiness _for _pedagogical_ activity_ as_ a _psychological _and _pedagogical _problem.pdfГотовність до педагогічної діяльності як психолого-педагогічна проблема828.46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.