Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7355
Назва: Використання засобів наочності на уроках англійської мови в умовах НУШ
Автори: Салахеєва, О. Ю.
Ключові слова: уроки англійської мови
умови НУШ
наочність на уроках
Дата публікації: 2020
Видавництво: Мукачево : МДУ
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є дослідження принципу наочності, виявлення переваг і складнощів його використання в навчальному процесі. Завдання дослідження: - вивчити спеціальну методичну літературу з предмету дослідження; - вивчити історію розвитку принципу наочності; - розкрити сутність принципу наочності; - описати існуючі класифікації різних видів наочності; - визначити ефективність її використання на уроках іноземної мови на різних етапах вивчення англійської мови; - описати особливості та використання унаочнень на різних етапах навчання.
Опис: Салахеєва О. Ю. Використання засобів наочності на уроках англійської мови в умовах НУШ [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.020303"Філологія (англійська)" / О. Ю. Салахеєва ; наук.кер. К.Т. Кончович. - Мукачево : МДУ, 2020. - 62 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7355
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_ use_ of_ visual _aids _in_ English_ lessons_ in_ the_ conditions _of_NUS.pdfВикористання засобів наочності на уроках англійської мови в умовах НУШ [Рукопис] : дипломна робота ОС"Бакалавр" напр. підгот. 6.020303 "Філологія (англійська)"869.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.